دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 13 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ، ساعت ۰۷:۱۰:۳۹

یک شرکت جدید فراساحلی آغاز به کار کرد

باشگاه خبری فراساحل: شرکت صنایع فراساحلی و کشتیرانی پاشا جم شمس آغاز به کار کرد. کاپیتان علی پاشا بابری، با اعلام این خبر به باشگاه خبری فراساحل گفت: شرکت صنایع فراساحلی و کشتیرانی پاشا جم شمس که فعالیت‌های خود را از فروردین ماه سال جاری آغاز نموده، در تلاش است تا به یکی از شرکت‌های فراساحلی پیشرو در کشورمان تبدیل شده که ضمن تقبل مسئولیت نصب، حفظ و نگهداری از ابزار و تجهیزات اساسی و تخصصی فراساحلی، به ارائه خدمات دریایی نیز مشغول باشد.

کاپیتان بابری که از سال 1388 الی 1393 مدیر عاملی شرکت صنایع فراساحلی پردیس جم کیش را عهده دار بوده، در خصوص زمینه‌های فعالیت شرکت جدید خود که شخصا تمامی سهام آنرا در اختیار دارد، افزود: هدف اصلی ما انجام خدمات فراساحلی، مدیریت و پشتیبانی سکوهای دریایی و تهیه کلیه ملزومات شناورها و سکوهای دریایی و انجام عملیات جابجایی سکوها در خلیج فارس و دریای خزر، به منظور توسعه تخصصی عملیات فراساحلی و رضایت‌مندی و اعتماد کارفرمایان و مشتریان در صنعت حمل و نقل دریایی می‌باشد.

وی تصریح کرد: شرکت صنایع فراساحلی و کشتیرانی پاشا جم شمس به دور از دیدگاه حفظ منافع شرکتی، ضمن اولویت بخشیدن به اعتماد متقابل و استفاده از تجربیات و سرلوحه قرار دادن موفقیت‌های بدست آمده، طیف وسیع و قابل ملاحظه‌ای از موفقیت‌ها را کسب نموده که این مهم، وحدت رویه و یکپارچگی سازمانی شرکت را منعکس می‌نماید.

مدیر عامل شرکت صنایع فراساحلی و کشتیرانی پاشا جم شمس در انتهای اظهارات خود با اشاره به اینکه این شرکت مفتخر به همکاری تخصصی و عملیاتی با فرماندهان خبره و سر مهندسین با تجربه و کار آزموده دریایی در منطقه خلیج فارس و دریای خزر می‌باشد، گفت: این شرکت توان بالقوه تدارک سرویس‌های خدماتی رقابتی و موثر در خصوص پاسخگویی به تمامی نیازهای کارفرمایان خود را دارا می‌باشد و برای تثبیت روابط ماندگار و مستحکم با مشتریان، نیازهای آنها را با نظم پذیری مثال زدنی، دقت بسیار بالا و شفافیت کامل مورد بررسی قرار می‌دهد. این در حالی است که نگاهی به عملکرد مدیران این شرکت نشان می‌دهد که آنها توانسته‌اند در سایه نظم و انضباط کاری، تحقق موفقیت آمیز اهداف اقتصادی و دستیابی به رشد مستمر و دراز مدت شرکت را در کارنامه خود به ثبت برسانند.



  کد خبر : 689
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :